2017. március 11., szombat

FONTOS!

Sziasztok!

2 év után újra itt vagyok, viszont nem azért írok, mert folytatni szeretném a blogot. Nem fogok kifogásokat keresni, egyszerűen nincs időm, se kedvem már ezt csinálni.
5SOS és Ashton miatt kezdtem el blogokat fordítani, amik közül az összes befuccsolt, mert rájöttem, hogy ez nekem nem megy. Vagy meguntam vagy nem volt rá időm, viszont most már szívem se lenne ezt folytatni, hiszen akármilyen kedves emlékek maradnak ezek mind nekem, már nem állnak a fiúk olyan közel a szívemhez, mint régen.
Köszönöm mindenkinek, aki támogatta a blogot, várta a részeket, véleményt mondott és azoknak is, akik megkerestek a blog folytatásával. Nagyon szépen köszönöm!
Viszont, ha valaki ezt bármilyen úton-módon látja, ahhoz lenne egy kérdésem/kérésem.
Mivel említettem, hogy milyen fontos volt számomra ez a blog, annak ellenére is, hogy ilyen hamar befejeztem, nem szeretném ezt az egészet így itt hagyni.
Nem, én nem fordítanám tovább a blogot, de talán valaki közületek igen. Nagyon örülnék, ha valaki tovább tudná vinné a történetet és befejezné nektek Ashton és Brooke sztoriját. Őszintén nem néztem utána, hogy van-e valaki, aki szintén fordítja/lefordította-e már ezt, de ha van köztetek, olyan aki jó angolos (olyan szinten, hogy mindent megért és még normálisan meg is tudja fogalmazni), akinek van rá elegendő ideje és olyan aki elkötelezett annyira, hogy nem adná fel, hanem tényleg végig vinné a történetet, azt kérem, hogy írjon e-mailt a christie.brown02@gmail.com -ra.
Ezt a posztot kint fogom hagyni egy jó pár hónapig, viszont ha nem kapok semmilyen e-mailt, akkor a blog törölve lesz. Remélem akad legalább egy ember, akinek odatudnám adni ezt mind, de ha nem, akkor nem.

Nagyon szépen köszönök mindent,

Christie, xx

2 megjegyzés:

  1. Esetleg megkérdezhetem, hogy az eredeti könyv amit fordítottál, azt hol találhatom meg? Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Persze, itt a linkje: https://www.wattpad.com/story/8458287-the-chase-ashton-irwin

      Törlés